Saturday 28 May 2011

maafkan saya..

Awak..
kali pertama sy tgok awak
saya dapat rasakan sesuatu yg berlainan
saya rasa saya da jatuh cinta
kemudian sy cuba dan berusaha utk memiliki awk
dan akhirnya sy berjaya memiliki awk
setelah berbulan2 berlalu
kehadiran sy dlm hidup awak
telah membawa awk ke alam kekecewaan
maafkan sy awak kerana tinggalkan awk
sy xde niat nak tinggalkan awk disaat awk memerlukan sy
cuma sy fikir inilah jalan yg terbaik utk kita
kadang2 sy terfikir..adakah sy layak utk awak???
setiap kali sy terfikir psal tu sy selalu minta putus dgn awk
tapi..awk bertahan dan pujuk sy
awk tetap setia dan mempertahankan hubungan kita
awak kata awk x nak kehilangan sy sbb awk cintakan sy
awk maafkan sy..
sy terlalu fikirkan kebahagiaan awk
sampaikan sy x pernah fikirkan hati dan perasaan awk
awak maafkan sy sbb x mampu jadi seperti ape yg awk inginkan
awak maafkan sy..
kerana sy hanya boleh berikan kasih sayang,cinta dan rindu sy jew pd awk
sy harap hubungan kita bahagia sampai bila2
hanya jodoh dan kematiaan jew dpt pisahkan kita
maafkan saya atas segala kesilapan saya selama ni.........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IT'S SUMMER

YAY
♥ sweet_designsx3 ♥ l&f ♥ subscribe ♥ fans ♥ PRIVATE