Monday 9 May 2011

Derita Merindu

ingatan kita pada seseorang yang pernah membahagiakan kita amat sukar untuk kita lepaskan...merasakan perpisahan itu baru semalam terjadi...dan selalu saja wajahnya bemain diminda...
Andai dapat ku ubah masa lalu...takkan sanggup ku berpaling darimu...kamu biarkan ku lemas tanpa jawapan...biarkan aku perit dan sengsara...tanpa kamu,siapalah aku...tanpa kamu gelaplah jiwaku...kalau mampu aku undur detik itu....tiada detik tiada saat yang aku tidak merindui kamu...wajahku senyum sedangkan hati ini penat menangis kerana cinta kita...
Hanya kamu yang mampu membuatkan hatiku menangis...kamu yang teramat aku kasihi sehingga menitis airmata ini...terima kasih kerana pernah membuatkan diri ini bahagia...sungguh aku tidak merelakan dirimu pergi dan berlalu...Namun aku akur...mungkin ini penyudah cerita tentang kita........................... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IT'S SUMMER

YAY
♥ sweet_designsx3 ♥ l&f ♥ subscribe ♥ fans ♥ PRIVATE