Friday 27 May 2011

..Kekasih yang DitinggaLkan..

awak..
maafkan saya jika sy x sempurna utk awak
maafkan sy jika sering menyakiti awk
maafkan sy jika sy da buat awk terluka
maafkan sy kerana tiada di sisi awk waktu awk memerlukan
maafkan sy jika sy x memahami awk
maafkan sy kerana telah menyayangi awak
maafkan saya kerana selalu merindui awak
maafkan saya kerana menyimpan angan utk bersama awak
maafkan sy kerana saya x mampu buat awak bahagia bersama saya
tapi..
sy x pernah lupa utk mngambil berat pasal awk
x pernah membenci awk ketika awk permainkan cinta sy
Tak pernah sikit pun berdendam dgn awak
Tak pernah curang dgn awk
tak pernah berharap cinta awk melebihi cinta sy pada awk
Tak pernah menipu..hati ini tulus menyayangi awak
Tak pernah lupa mendoakan awak
Terima kasih awak atas segalanya..atas suka dan duka ini


Salam Sayang Selalu..................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IT'S SUMMER

YAY
♥ sweet_designsx3 ♥ l&f ♥ subscribe ♥ fans ♥ PRIVATE