Sunday 15 January 2012

dOaku..

Ya Allah,
bila dia bukan utkku,
bila dia bukan jodohku,
maka berikanlah ganti yg lebih baik buatnya.. & bantulah aku utk memperbaiki diriku..

Ya Allah,
bila ini bukan masanya,
bila ini belum saatnya,
jarakkan kami,pisahkan kami..
Agar kami jauh dari dosa & perkara sia2x..
Agar kami x mengundang murkaMu..
Agar kami dapat lebih menjaga hati..

Dan..
Bila doaku didengari,
bila permintaanku kau kabulkan,
bila masa membina jarak yg memisahkan,
bila waktu membina tembok yg merenggangkan,
bila kami semakin jauh,
ingatkan aku tentang doaku yg lalu..

Ya Allah,
bila itu terjadi,
yakinkan aku bahawa doaku didengari,
bahawa KAU sedang merencanakan yg terbaik buatku & dirinya..
Bantulah aku menjalani hari,
bantulah aku menerima ketentuan dgn ketabahan,
agar terhapus semua kesedihan & kekecewaan..
Agar dpt ku pujuk hati..
"kerana Allah lebih tahu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IT'S SUMMER

YAY
♥ sweet_designsx3 ♥ l&f ♥ subscribe ♥ fans ♥ PRIVATE