Saturday 12 November 2011

awak bukan hanya pohon bagi hidup saya
namun bagaikan daun-daun lebat yang sentiasa menjaga
agar cahaya matahari tak menembusi hidup saya dan hujan tak mengotori kulit saya
awak bukan saja selalu berjalan disamping saya
disepanjang kehidupan saya
namun selalu menemani hati saya dimanapun awak berada
dalam keadaan apapun awak mengingatkan saya
"jangan lupa makan"
"jaga kesihatan"
kemudian menghantar saya kedunia mimpi
atau menemani saya menjelajah kemasa lalu
kerana awak adalah anugerah yang selalu mengingatkan
dan selalu menjadi semangat
sumber kebahagiaan saya yang menyempurnakan hidup saya
saya yakin
awak juga punya cara yang akan membuat saya
agar selalu tersenyum ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IT'S SUMMER

YAY
♥ sweet_designsx3 ♥ l&f ♥ subscribe ♥ fans ♥ PRIVATE