Saturday 18 June 2011

Kenape perempuan suke tnye bende same bnyak kali pada lelaki..????
pernah x lelaki terfikir pasaL 2...
Kenapa perempuan suke tanye "Awak sayang saya tak?"..."Awak rindu sy tak"..berulang kali pada orang yg dye syg????
walaupun dye taw ape jawapan nye dye tetap nak tnye...
Bagi lelaki itu mungkin merimaskan...boleh wat dye tension dan sebagainyerr..
Tapi bagi perempuan pulak laen................
Kenapa perempuan suke wat cam 2????
sebab perempuan suke dengar perkataan 2 dari org yg dye syg..........
"Saya syg awak"
"saya rindu awak"
walaupun 100 kali..1000 kali dye x kan jemu dgr  perkataan 2.......
Jadi...kenape lelaki mesty rimas bile ditanye soalan 2...
Bukan nyer susah pOn nak jawaB...Tiga patah perkataan jew...
"SAYA SAYANG AWAK"........."SAYA RINDU AWAK"
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IT'S SUMMER

YAY
♥ sweet_designsx3 ♥ l&f ♥ subscribe ♥ fans ♥ PRIVATE